Mavii Home Collection

بزرگترین فروشگاه آنلاین روتختی ترک،انواع پتوهای خارجی،لوازم کودک،و ...روتختی سه بعدی،تاچ ترکیه

Mavii Home Collection

بزرگترین فروشگاه آنلاین روتختی ترک،انواع پتوهای خارجی،لوازم کودک،و ...روتختی سه بعدی،تاچ ترکیه

Mavii Home Collection
شما درحال بازدید از وبلاگ ما میباشد جهت مشاهده اخرین محصولات وقیمت ها به سایت فروشگاه انلاین ما مراجعه فرمایید.سایتی دارای نماد اعتماد از وزارت صنعت و معدن و تجارت به نشانی
www.khanomane.com
پیام های کوتاه

بازدید کننده گرامی روتختی های تاچ بدلیل اتمام موجودی انبار از این صفحه بر داشته شد.محصولاتی که ملاحظه میکنید روتختی 2017 از معتبرترین برندهای ترکیه می باشند   

بازدید کننده گرامی این وبلاگ تنها برای معرفی محصولات فروشگاه اینترنتی ماست.و هیچگونه خرید و فروشی در این وبلاگ صورت نمیگیرد.لذا جهت خرید محصول مورد نظر خود و دریافت اطلاعات تکمیلی محصول با کلیک بر روی تصویر مورد نظر خود شما به صفحه خرید محصول در فروشگاه اینترنتی خانومانه ( دارای نماد اعتماد از وزات صنعت و معدن و تجارت ) منتقل میشود و میتوانید از طریق درگاه پرداخت امن بانک ملت همراه با قرعه کشی آنلاین و لحظه ای خریدی امن را تجربه کنید

جهت خرید هر محصول و دسترسی به جزئیات کامل بر روی تصویر کلیک کنید

سرویس های اشپزخانه تکه دوزی عروس محصول ترکیه

جهت مشاهده جزئیات کامل هر محصول و قیمت ها بر روی تصویر محصول کلیک کنید

رونمایی از کالکشن 2018 تاچ ترکیه  ( بر روی تصویر زیر کلیک کنید) ↓

روتختی سه بعدی دخترانه مدل محبوب فروزن ( جهت جزئیات بر روی تصویر کلیک کنید)

روتختی دخترانه فشن لوکس ترک با پارچه گیاهی اسپانیا ( جهت جزئیات بر روی تصویر کلیک کنید )

روتختی پنبه دوزی دخترانه مدل Fancy girl

روتختی چرخ کاری پنبه دوزی زارا مدل السا ( جهت جزئیات بر روی تصور کلیک کنید )

ست لحاف روتختی دخترانه سه بعدی مدل eliza (جهت خرید و جزئیات بر روی تصویر کلیک کنید )

ست لحاف روتختی سه بعدی دخترانه مدلMiraculous

ست لحاف روتختی دخترانه سه بعدی زارا طرح پرنسس( بر روی تصویر زیر کلیک کنید)

ست لحاف روتختی سه بعدی دخترانه مدل فروزن ( جهت جزئیات محصول بر روی تصویر زیر کلیک کنید)

ست لحاف روتختی دخترانه سه بعدی طرح سیندرلا (بر روی تصویر زیر کلیک کنید)

نظرات (۱۲۵)

سلام، چطوری میشه سفارش داد؟
پاسخ:
سلام .ممنون از توجه شما به سایت خانومانه مراجعه کنید

جهت ورود به سایت رسمی ما ( دارای نماد اعتماد از وزارت صنعت و معدن و تجارت ) اینجا کلیک کنید
سلام مدل هاتون بسیار زیبا و بی نظیره میشه بگید ادرستون کجاست? ممنون میشم😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉

سلام من قصد خرید دارم و تمایل دارم از نزدیک محصولاتتون رو ببینم اگه میشه ادرس نمایندگی ها رو برام بفرستین باتشکر

سلام ببخشید مدل  s 449 ترکیب رنگ کرم و قهوه ایی ش 4 نفره  موجود هست لطفا جولب رو به جی میلم بفرستین
سلام
اگه بخوایم یه لحاف سه بعدی ترکیه رو به انتخاب خودمون بدیم چیکار باید بکنیم؟ من از این لینک مدل اولی رو خیلی دوست دارم چطوری می تونم بخرمش؟ در ضمن ما تبریز هستیم.
http://www.mymodel.ir/%D8%B1%D9%88%D8%AA%D8%AE%D8%AA%DB%8C-%D8%B3%D9%87-%D8%A8%D8%B9%D8%AF%DB%8C.html#comment-13
سلام میخوام بدونم سرویس روکش لحاف و بالشت و ملحفه ضد آلرژی از تاج وجود داره،اگر هست قیمت؟ و چند تکه هست؟ 
سلام می خواستم بدونم نمایندگی ورونیکا در کجای استانبول قرار دارد
۱۹ دی ۹۴ ، ۱۶:۰۸ الهام احمدی
اطلاعات بیشتری درباره روتختی هابدید.
۱۱ دی ۹۴ ، ۱۴:۳۴ هنا کریمی
سلام خسته نباشید ببخشید روتخای کدR605موجود هست؟؟
۱۰ دی ۹۴ ، ۲۲:۴۶ هنا کریمی
ببخشید روتختی کد r605 موجوده؟
۱۰ دی ۹۴ ، ۱۵:۰۵ هنا کریمی
سلام خسته نباشید.کدR605موجود هست؟؟؟
۲۲ آذر ۹۴ ، ۲۰:۲۵ علی اکبر حسنی
سلام لطفا آدرس یکی از نمایندگیهای تهران رو تایپ کنید،حضوری میخواستم خدمت برسم.  با تشکر
ببخشیدمدل R605 رنگ بندی داره وچطورمیتونم سفارش بدم
سلام من مدل s407 رو اگه بخوام موجودی دارین؟
نحوه خرید چطوریه؟؟؟
و اینکه مدل های جدیدتون کی میرسه؟؟

سلام خسته نباشیدمن میخوام براجهیزیه ام روتختی بخرم میشه لطف کنین ادرس فروشگاه روبفرستین برام ممنون
سلام ، ببخشید کد R640  موجود دارید من لحاف ، کاور تشک و یک عدد روبالشی میخوام . میشه اگر موجود دارید قیمت بدید؟
سلام، کد s 417 موجود هست؟ این روتختی یک نفره است یا دو نفره؟ آدرس فروشگاه و لطف میکنید اگه ارسال کنید
۲۲ شهریور ۹۴ ، ۱۴:۵۷ محمود کاظمی
باسلام
لطفاکدوقیمت وچندتکه سه عکس اول که پیله دار هستند روبفرمایید.متشکرم.
من رو تختی گرد به رنگ قرمز  میخواستم
لطفا" آدرس فروشگاه را ارسال فرمایید.
سلام، خسته نباشین باور میکنین من یه روتختی ترک گرفتم الان 5 ساله استفاده میکنم فقط یه کم کمرنگ شده بعد کلی شستشو . خدا خیرشون بده حداقل پول میگیرن جنس با کیفیت میدن به آدم .
پاسخ:
سلام بله همینطوره
سلام ببخشید شاید سوالم تکراری باشه چون وقت نکردم بقیه سوالارو بخونم   تک نفره مدل۴۴۸و۴۵۲رو دارید        چرا اصلا تک نفره برای جوانان ندارید 
سلام
ببخشید شرکت بیز هم از نمونه روتختیهای شما داره,البته باهشت درصد ارزش افزوده عرضه میکنه
شما کلا قیمت روتختیاتون همینه که نوشتین,یاممکنه طرح یکی باشه اماجنسش فرق کنه??
پاسخ:
با سلام و تشکر از بازدید شما
ببینید ممکنه دقیقا از جنس همین کارا باشه ..اما اگه قیمتا تفاوت فاحشی داره مطمیند باشید طرح اینه اما پارچه چینی والیاف داخلشون پشم شیشه حساسیت زا وسرطانزا
سلام
اگه امکان داره ادرس فروشگاه رو بگید
پاسخ:
با سلام و با تشکر از بازدید شما..لطفا به سایت فروشگاه انلاین ما به ادرس www.khanomane.ir مراجعه فرمائید.کلیه اطلاعات تماس و غیره در سایت مربوطه در دسترس شماست
قیمت  روتختی سه بعدی روبگیدلطف کد448
پاسخ:
با سلام و با تشکر از بازدید شما..لطفا به سایت فروشگاه انلاین ما به ادرس www.khanomane.com مراجعه فرمائید.کلیه اطلاعات تماس و غیره در سایت مربوطه در دسترس شماست
با سلام و خسته نباشید برای خرید از کالاها کجا باید تماس گرفته شود با تشکر
پاسخ:
پاسخ به ایمیل شما ارسال گردید
با سلام  ایا از کد s 446 موجود هست وچگونه باید خریداری کنیم؟
پاسخ:
به ایمیل خود مراجعه فرمائید
با سلام و احترام
میخواستم بدونم ست تک نفره لاک پشت نینجا دارید؟؟و قیمتش
پاسخ:
با سلام لطفا به ایمیل خود مراجعه فرمائید
منتظرکارای جدید هستم .
میخوام سفارش بدم.
لطفا زودتر عکسای کارای جدید رو بگزارید.
منتظرکارای جدید هستم .
میخوام سفارش بدم.
لطفا زودتر عکسای کارای جدید رو بگزارید.
پاسخ:
لطفا به ایمیل خود مراجعه کنید
سلام وقت بخیر.  داخل ستها چین دور تختم موجوده؟/

پاسخ:
با سلام وبا تشکر از بازدید شما
اره بعضی از کارا چین دور تخت هم داره...حتی در مورادی چین دور تخت رو به تنهائی هم میتونید سفارش بدید
سلام
می خواستم بدونم قیمت هایی که در بال زدید به روزه و اینکه کجا می تونیم مستقیم از محصولاتتون دیدن کنیم و بعد از دیدن کیفیتش خرید کنیم ؟؟؟؟؟؟/لطفا آدرستون و برام ایمیل کنید
پاسخ:
پاسخ به ایمیل شما ارسال گردید
۰۴ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۵۰ فرناز مهدوی
از مدل R322ست کاور دارین قیمتش چند 
پاسخ:
لطفا به ایمیل خود مراجعه کنید
عالی وقشنگ
ایا برای تخت 120 سانت هم رروتختی دارین؟  و ادرس فروشگاه لطفا
پاسخ:
بله 
سلام لطفا ادرس فروشگاه رو لطف کنید؟ ایا برای تخت با عرض 120 سانت هم روتختی دارین ؟

سلام لطفا آدرس نمایندگی هاتون رو برام ایمیل کنید چون من دوست دارم از نزدیک کارها رو ببینم و انتخاب کنم.

پاسخ:
لطفا ایمیل خود را چک کنید
سلام کاراتون خیلی زیباست 
اگه میشه لطف کنید ادرس نمایندگیتون و در مشهد ایمیل کنید
پاسخ:
سلام ممنون لطف دارید ..پاسخ به ایمیل شما ارسال شد
۲۵ دی ۹۳ ، ۱۴:۱۸ محمد فرجی
سلام
استان قم هم نمایندگی دارین
پاسخ:
سلام نه خیر

سلام عمده هم کار میکنید شماره تماس بگذارید لطفان.مرسی
سلام
کد ۶۳۱ رو هم موجود دارین؟
از مدل s422 تک نفره اش قیمتش چنده؟
سلام
روتختی s452panoندارین واقعا من خیلی از این کار خودش م آمده. ...؟؟؟

452 nadir in salam

سلام  اگه میشه آدرس نمایندگی هاتون رو در کرج و تهران را ایمیل کنید

سلام،میخواستم ببینم مدل s453 طرحای روش از مخمل هستش یا از جنس خود پارچست ؟  و اینکه نمایندگی تاچ مشهد این مدل رو داره الان یا نه. 
سلام لطفاآدرس نمایندگی هایتان رابرایم ایمیل نمایید.  در تهران و کرج  ...باتشکر


سلام 
میخواستم بدونم که الان ست کاور و 6 تیکه کد 453  را دارید؟/ و اگر دارید قیمت چند است ؟ 

من یزد زندگی میکنم.اگه لطف کنید جواب بدید . اگه یزد جایی نمایندگی تاچ هست هم معرفی کنید

 

اگه لطف کنید جواب بدید ممنون میشم.من کار 4 تکه یا 6 تکه تاچ میخام.اندازه تشک هم 160 در 2 یا 2.25 بعد حتما میخام کار ملحفه و لحاف داشته باشه.یعنی کاور خالی نمیخام با لحاف میخام.اگه میشه مدلایی که دارین بذارین تا سفارش بدم.مارک تاچ میخام باشه و جنسشم کتون.یعنی ساتن نمیخام

سلام.ببخشید کارای جدید کی عکسش میذارین.میخام سفارش بدم بهتون.

سلام میخواستم آدرس نمایندگی اصفهان بدونم چون میخوام کاراتون از نزدیک ببینم.
ممنون میشم آدرس ایمیل کنید
سلام اگه میشه آدرس فروشگاهتونا بدید واسم 
جنس ترک حرف نداره مخصوصا پارچه و پرده من خودم همیشه از ترک استفاده میکنم
سلام.لطفا آدرس نمایندگی ها را ارسال فرمایید به ایمیل.ممنونم
سلام من از کد 618 خوشم اومده قیمت یه نفرش چقدره ؟ و اینکه موجود هست ؟ ارسال به مشهد هم دارین ؟؟
سلام و خسته نباشید... به من گفتن که روتختی های تاج خیلی با کیفیت و گرون قیمت هست ولی چیزی که من درسایت شما دیدم زیر یک میلیون تومان هست ؟!!!
سلام .می خواستم بدونم هزینه  یه ست شش تیک حدودا چقدر میشه .مرسی

سلام"ببخشید من ی مدل ‍‍‍پیشنهادی مناسب برای تخت وخواب سیاه وسفید میخواستم."باتشکر"

سلام کار دونفره هم دارین؟ چند؟

سلام  رو تختی مدل  S 452 PANO  ربازم میارید قصد خرید برای جهیزیه دارم لطفا جواب دهید.

۰۲ آذر ۹۳ ، ۱۴:۳۰ خانوم رضایی

سلام چطوری میتوانم  مدل سفارش دهیم

روتختی تاچ ترکیه مدلS 452 PANO  را سفارش دهم لطفا راهنمایی کنید
سلام میشه لطف کنید و آدرس نمایندگی داخل اصفهان رو بذارید ممنون

سلام، این طرح ها یک نفره هم دارند؟ 

سلام

اگه امکانش باشه لیست نمایندگیاتونو می خواستم

مرسی

لطفا عکس مدلهای جدیدتر و کلاسیکتر هم بفرستید
احتراما مدلهای جدیدتر و کلاسیک تر هم میشه فرستاد منظورم عکساشونه

پاسخ:
لطفا به سایت رسمی ما مراجعه فرمائید

فروشگاه اینترنتی خانومانه کلیک کنید
سلام لطفاآدرس نمایندگی هایتان رابرایم ایمیل نمایید.باتشکر
پاسخ:
سلام و با تشکر از بازدید شما لطفا ایمیل خود را چک کنید
لطفا آدرس نمایندگی هایتان را برایم ایمیل کنید
متشکرم
پاسخ:
لطفا ایمیلتون رو چک کنید

با سلام

لطفااگر نمایندگی در شهر تبریز دارید آدرس بفرستید

متشکرم

سلام
من قصد خرید برای جهیزیه ام رو  دارم اگه لطف کنید آدرس نمایندگی هاتون رو برام میل کنید ممنون میشم.
پاسخ:
با سلام وبا تشکر از بازدید شما
لطفا ایمیلتون رو چک کنید
سلام ممنونم از شما که تا حدی تصاویر روتختی خود را دراین سایت گذاشتید
من قصد خرید از نمایندگی شما را دارم امکانش هست که اردس نمایندگی های خود را به ایمیلم ارسال کنید.
با تشکر
پاسخ:
سلام ممنون از لطف شما
ایمیل خودرا چک بفرمائید
سلام مدل s422 رنگ مشکی هم داره 4 تیکه
پاسخ:
سلام نه خیر این مدل فقط رنگ کرم و 6 تیکه اش موجوده
سلام من فروشگاه کالای خواب در خوزستان دارم اگه کانالوگ روتختی موجود دارید کا از طریق اون سفارش کالا بدم راهنمای کنید با تشکر 09363565667
سلام امکانش هست آدرس نمایندگی تاچ در استانبول ترکیه رابهم بدید ؟البته برای تک فروشی نه عمده فروشی
سلام
واقعا سایت خوبی دارین، از صمیم قلب براتون آرزوی موفقیت میکنم
یه سوال دارم که جوابش فقط پیش شماست
روتختی تاچ مدل valeria و کد S 409 قیمتش چنده؟
ندارین تو سایت؟
من سایتو زیر و رو کردم اما پیدا نکردم، سرچ هم کردم...
واقعا ازتون ممنونم که با صبر و حوصله جواب میدید
براتون ممکنه به ایمیلم جوابمو بفرستید؟ واقعا به کمکتون نیاز دارم
یه دنیا ممنونم
پاسخ:
سلام دوست عزیز وگرامی ممنون از محبت شما
پاسخ شما به ادرس ایمیل شما ارسال گردید
من جدیدا کالای خواب فروشی زدم (درخراسان)شماره نمایندگی تاچ درایران را برای خرید خواستم ممنون اگر لطف کنید
پاسخ:
سلام با من تماس بگیرید لطفا 09371926432
هر چی بخوای خودمون بهتون قیمت عمده میدیم
سایت رسمی ما www.khanomane.com
با سلام
من مدل r321 و پسندیدم
لطفا جهت نحوه خرید و مدت زمان ارسال راهنمایی کنید
منم ساکن استان فارس هستم

باسلام و خسته نباشید

خواستم ادرس یا شماره فروشگاه را ارسال کنید جهت سفارش برای خرید لطفا سریع بفرستید چون برای جاهاز عروس میخوایم با تشکر

پاسخ:
لطفا به سایت اصلی و رسمی ما سر بزنید.همه اطلاعات موجود میباشد www.khanomane.com
سلام خسته نباشید
قیمت های روتختی های سه بعدی تون چند بود؟
کی دوباره میارید؟
پاسخ:
لطفا ایمیلتون رو چک کنید
یه سری روتختی برای تازه عروس هاست که شما تو سایت نذاشتین.لطف کنید از اون مدل ها هم بذارید.شبیه پرپر میمیونه
سلام خسته نباشید
میخواستم سوال کنم روتختی با تصویر سه بعدی دارید؟
یا اگه ندارید از کجا میشه تهیه کرد ممنون میشم جواب منو بدین؟

پاسخ:
سلام..ما قبلا روتختی کتان ایتالیایی با تصوبر سه بعدی داشتیم اما در حال حاضر چیزی نداریم متاسفانه
با عرض سلام .من قیمت کاور را می خواستم بدانم ؟ مرسی
پاسخ:
سلام قیمت کاور ها از 180 تومان شروع میشود به بالا
سلام پیام شما به ایمیل من ارسال نشده.لطفا راهنماییم کنید چطور این S 447روتختی رو سفارش بدم.
پاسخ:
مجددا به شما ارسال شد.
پاسخ:
با سلام و با تشکر از حسن توجه شما
عرض شود خدمت شما که مدل 447 روتختی که شما پسندیدین موجود نیست و دیگه هم نمیاد.از رده تولید خارج شده.سایت اصلی و رسمی وفروشگاه انلاین ما مونزا هستش که هم اکنون 48 مدل روتختی جدید تاچ اصل ترکیه تو سایت قابل مشاهده است لطفا به سایت ما سر بزنید اگه کاری رو پسندیدین ما در خدمتیم

سلام .ببخشید طرح هایی که تو خود سایت تاچ هست هم میارین؟

وطریقه خرید از شما به چه صورت هست.ممنون

پاسخ:
سلام و با تشکر از بازدید شما
www.khanomane.com
سلام من کد S 447 میخوام چطوری سفارش بدم؟
پاسخ:
ایمیلتون چک کنید
عذر میخوام نیکو هستم.
فراموش کردم بگم که امکانش هست جواب موارد درخواست شده از طرف من رو به ایمیلم ارسال کنید؟
بازم ممنونم
ست کاور شامل چی میشه؟
راستش من بدنبال روتختی هستم که رنگش زرشکی کرم یا زرشکی خالی باشه یا تو طیف قرمز آلبالویی تیره تا زرشکی چون متاسفانه همسرم تو تابستان خیلی عرق میکنه و نمیخوام رنگش روشن باشه. خودم یه ست ایتالیایی مشکی طلایی ساتن 10 تکه دارم اما چون ساتن دوستش ندارم چون مناسبتابستان نیست.
شما چه پیشنهاداتی برام دارید؟ میشه محبت کنید پیشنهاداتون رو همراه عکساشون و قیمتاشون به ایمیلم ارسال کنید؟؟
با احترام و سپاس فراوان
نیکو
پاسخ:
پاسخ به ایمیل شما ارسال گردید
سلام وقت بخیر
امکان داره آدرس فروشگاهتون رو برای من ایمیل کنید؟
(نمی دونم آیا این لحاف ها استاندارد هستند یا اینکه سایزبندی دارن ( از لحاظ قد ) ؟ )
پاسخ:
پاسخ به ادرس ایمیل شما ارسال شد
سلام
کارا ملحفه دکمه دار لحلف و ملحفه کش دار دشک هم دارن؟

پاسخ:
سلام بله دقیقا همینطور هستند
سلام
من روتختی 8نفره 452 PANO رو می خواستم
رنگ بندی دیگه هم داره؟
چطوری اقدام کنم؟ نوشتید تموم شده
پاسخ:
سلام متاسفانه تمام شده 
سلام خسته نباشید
من مدل تک نفره R620 را می خواستم ایا موجوده؟
پاسخ:
سلام 630 تک نفره هست اما 620 نیست؟

با سلام

این کدها در حال حاضر موجوده؟قیمتا تغیر نکرده؟

پاسخ:
پاسخ به ایمیل شما ارسال گردید
سلام.میشه ادرستون و برام بفرستید
سلام.الان اینها محصولات جدید هستند?
میشه  ادرس مرکز فروشتنو داخل تهران بگید?
سلام
فروش همین محصولات تو یه سایت دیگه با قیمت های پایینی هست این چطوره؟
بعد از سفارش چند روزه به دستمون میرسه؟
پاسخ:
سلام

بله شاید حق با شما باشه اما اگه دقت فرمایید وقیمت بازار دستتون باشه متوجه میشوید که تاچ ترک رو کسی پایینتر از این هم نمیده ما خودمون تازه وارد کننده مستقیم هستیم.به طبع دیده شده که کسانی تصاویر مربوط به محصولات رو از سایتای دیگه کپی کرده میذارن تو سایتشون وبه اسم اون محصول تبلیغ میکنند اما در عمل یا چیز دیگری تحویل میدهند البته اگه تحویل بدهند یا اینکه اون اصلا تاچ دوخت ایرانه

سفارش بسته به انتخاب شما از 24 ساعت تا 10 روز
سلام خسته نباشید من مدل s422 رو میخوام ست 4 تیکه موجوده؟
پاسخ:
سلام
مرسی
فقط 6 تیکه موجود است
با سلام
در صورت امکان تفاوت پارچه های نخی،رانفورس و ساتن نخ را بفرمایید.
                                                                                        با تشکر


۰۱ فروردين ۹۳ ، ۲۲:۲۲ مریم یوسفیان
سلام برای خرید عمده پتوهای کمپاس کره ای چطوری اقدام کنماز تبریز فروشگاه اوکا هسگم
پاسخ:
سلام شما میتوانید جهت خرید عمده محصولات ما با ما تماس بگیرید.تا از جزییات کامل وقیمت های عمده مطلع گردید.شماره تماس ما را میتوانید از منوی سمت راست سایت قسمت تماس با ما بردارید.با تشکر
سلام.من کد R 614 رو میخوام.هشت تکه یک نفرش چند درمیاد؟
سلام ببخشید من امروز سایت شما رو دیدم مدل های موجود فعلی کدام ها هستند ؟آیا مدل های جدید هم اضافه میشه چون اینهایی که الان هستند خیلی قدیمی هستند لطفا یه توضیحی بفرمایید که کی مدل های جدید اضافه میشند . ممنون
پاسخ:
سلام.
با تشکر از بازدید شما
عرض کنم خدمتتون که مدل های جدید قرار بود تا 15 اسفند ماه برسه..اما بدلیل متقارن شدن با شب عید وترافیک کالا در گمرک وحمل ونقل ومسائل جانبی و عدم ترخیص هنوز نرسیده اند.امیدواریم تا قبل از عید برسند
با سلام مدل R618 را می خواستم سفارش بدهم آیا موجودی دارید
پاسخ:
fبا سلام و با تشکر از بازدید شما..متاسفانه خیر موجود نیستش
در ست سه تیکه s447 میتوان چین دور تخت را اضافه سفارش داد؟
پاسخ:
سلام..447 کلا تمام شده ودیگه هم از این طرحا نمیاد..از رده تولید خارج ده اند
6 تیکه لحاف داره یا ملحفه لحاف؟  آخه من لحاف دارم ملحفه لحاف ، ملحفه تشک و رو بالشی می خوام
پاسخ:
سلام...اونکه شما میخواهید..ست کاور میشه که کیسه لحاف داره وملحفه تشک و دو تا روبالشی
راستی ببخشید شما تهران هستین؟
میشه با پیک بفرستین؟ یا خودم بیام بگیرم؟
۴ تیکه طرح بالشها گل گلیه؟
پاسخ:
بله دقیقا همون طرح داخل تصویر هستش
سلام R630 رو می خوام اما رنگشو بین v4 , v2 شک دارم
چجوری رنگ دقیقشو میتونم ببینم
پاسخ:
سلام
از کد 630 فقط v2  موجود هستش
با سلام  مدل R657 رنگبندی نداره؟ اگه سفارش بدیم کی میارید با توجه به اینکه موجودی تمام شده؟
با تشکر
پاسخ:
سلام
ببینید این مدل تک رنگ بودش و در واقع فکر نمیکنم که دیگه بیادش.چون این طرح ها داره با طرح های 2014 جایگزین میشود.در صورت تمایل تماس بگیرید.بفرمایید چند تیکه میخواهید سعی میکنم براتون جور کنم
با سلام ببخشید  اگه ست 6 تکه رو بخریمو بخواهیم ی ملافه رو تختی اصافه بما باید میشه ازتون بخریم
پاسخ:
سلام
با تشکر از بازدید شما
عرض کنم اگر چنانچه از مدلی ک شما میپسندید موجود داشتیم میتوانید ملحفه اضافه هم سفارش بدین
سلام خسته نباشید من ی ست 7تیکه میخوام (لحافشو لازم ندارم میتونم سفارش بدم
پاسخ:
سلام
والا بدون لحاف دیگه ست نمیشه که
آدرس ایمیلم رو گذاشتم. اگر بود بیزحمت بهم خبر بدید. ممنون میشم
سلام
خبری نشد. یعنی موجودی نداشتید برای R616 رنگ V8?

سلام

من مدل r619(v8را میخواستم ولی میخوام شامل 4تاروبالش ملحفه تشک وکاور لحاف باشه.آیا امکانش هست؟قیمتش چقدرمیشه؟

پاسخ:
سلام..
با تشکر از بازدید شما
اینکه شما میخواهید بهتره ست کاور مد نظرتونو سفارش بدین که قیمتش هم مناسبتر میشه
سلام من R616 رنگ V28 رو امیخوام. موجوده؟ حالا باید چیکار کنم؟
بعد اینکه میشه بگید منظور از 8 و 6 و 4 تیکه چیه؟
پاسخ:
سلام وبا تشکر از بازدید شما

موجودی رو بایستی چک کنم.در صورتیکه موجود نباشد امکان ثبت سفارش وجود دارد...
منظور از 4و 6 و8 تیکه بودن این هستش که ست های 4 تا 8 تیکه قابل عرضه میباشند
4 تیکه شامل: لحاف ،ملحفه تشک،دو روبالشی
6تیکه شامل:لحاف،ملحفه لحاف،ملحفه تشک،دو روبالشی وچین دورتخت
8 تیکه فرقش با 6 تیکه اینه که 4 تا روبالشی داره
سلام. میشه بپرسم سایز لحاف چند در چنده؟ میشه لحاف رو نگیرم وفقط 4 تیکه ی کاور لحاف و ملحفه و دو تا روبالشی رو بگیرم؟ من کد 453 رو میخوام .قیمت چند میشه؟
پاسخ:
سلام با تشکر از بازدید شما..لحافاش کینگ سایزه...به بخش سخنی با مشتریان از منوی سمت راست سایت مراجعه فرمایید همه جزییاتش هستش..ست کاور از 453 موجود نیست الان ..ست کاورش 255،000 تومان بود...ست 6 تیکه اش الان موجود هستش قیمت 465،000 تومان..از اول بهمن ده درصد تخفیف داره که با تخفیف 415،000 تومان میشه البته اگه الان رزرو کنید
سلام
شرایط و نحوه سفارش چطور هست؟ و میخواستم بدونم اگر هنگام تحویل محصول منصرف بشیم امکان لغو سفارش هست؟ چون من آشنایی با جنس این محصولات ندارم و اینکه ابتدا هزینه رو دریافت میکنید بعد محصول رو می فرستید یا بعد از دیدن محصول هزینه دریافت میشود؟ سپاسگزارم

پاسخ:
سلام نحوه سفارش به صورت تلفنی میباشد.جنس محصولات بسیار با کیفیت وتضمین شده است .با یکسال ضمانت تعویض عرضه میگردند.در صورت منصرف شدن به هنگام تحویل فقط امکان تعویض وجود دارد.از انجاکه تحویل درب منزل بوسیله پست به اندازه 10 درصد بهای کالا کارمزد پست میشه مجبوریم کارمزد را روی کالا محاسبه کنیم که برای شما مقرون بصرفه نمیباشد.روش دیگر  ما این هستش که شما تشریف میبرید داخل سایت تیپاکس شماره دفتر تیپاکس شهر مارو بر میدارید.پس از انتخاب محصول ما کالارا به پست شرکت تیپاکس تحویل وبه ادرس شما حواله میکنیم.سپس شما با دفتر تیپاکس شهر ما تماس گرفته واز تحویل کالا به شرکت تیپاکس مطمین میشوید و پس از اطمینان وجه را واریز میفرمایید .به محض واریز وجه ما به شرکت تیپاکس اوکی دریافت وجه را داده و انها محموله را برایتان ارسال مینمایند.24 ساعت واسه تهران و48 ساعت واسه شهرهای دیگه ایران طول میکشه تا بسته به دستتان برسد
با سلام و خسته نباشید
میخواستم بدونم اگه بخوایم سرویس یک نفره این طرح ها رو بخوایم سفارش بدیم قیمتش چقدر میشه؟یک نفره و 4 تیکه.ممنونم
پاسخ:
سلام ممنونم
با تشکر از بازدید شما
ست های تک نفره 4 تیکه نداره 3 تیکه داره سری R در میاد 250،000 تومان وسری S درمیاد 295،000 تومان..ست 5 تیکه هم داره سری R در میاد 325،000 تومان..البته از اول بهمن ماه تخفیف هم داره
سلام . خسته نباشید . ست 4 تیکه شامل چه چیزهایی می شود؟ من الان خودم یه ست 7 تیکه اسپرایت شامل ( لحلف و کاور لحاف و ملحفه تشک و 2 روبالشتی و 2 ملحفه کوسن) دارم . به نظر شما می خوام وقتی اینارو می شورم یه ست دیگه داشته باشم که استفاده کنم به نظر شما بهتره یه ست کامل دیگه بگیرم و یا فقط ست کاور رو بگیرم ؟
پاسخ:
سلام
ست چهار تیکه شامل لحاف ملحفه تشک 2 تاروبالشی
من بهتون ست های کاور پیشنهاد میکنم.اما شیکتر ومناسبتر از ست کاور که مناسب بهار وپاییز هم باشه روتختی های کتان اصل ایتالیارو پیشنهاد میکنم.کارای جدید شیک با کیفیتین.
با عرض سلام,ببخشید کاور مدل r616 . R618 ,r620موجود هستش ؟؟و اینکه امکان بازدید حضوری هستش؟ باتشکر
پاسخ:
سلام ...بله موجود هستش...پاسخ کامل به ادرس ایمیل شما ارسال شد
سلام منمدلs453 را میخواستم فقط تخت من ٢*٢ هست میخواستم بدونم طول و عرض این روتختی چقدره؟ و البته قیمتش فقط رو بالشی و روتختی ممنون میشم برام میل کنید
پاسخ:
پاسخ به ایمیل شما ارسال شد
با سلام من کد r 625 مییخوام  براتون میرسه ؟تو موجودیاتون نبود.قیمتش چنده؟
پاسخ:
سلام خانم محترم
ببینید این طرح تموم شده تا 10 روز دیگه یه سری کار جدید میرسه .دقیقا نمیتونم بگم که از این مدل فانتزی هست داخلشون یا نه انشالله کارای جدید رسید براتون ایمیل میزنم
عزیزم کد R631 l موجوده؟
6 تکه و 8 تکه شامل چیا میشن؟
پاسخ:
سلام  خانم
بله موجوده
8 تیکه شامل : لحاف،ملحفه غلافدار لحاف،ملحفه تشک،4 روبالشی،چین دور تخت
6 تیکه به جای 4 تا روبالشی 2 تا روبالشی داره
با سلام میشه بفرمایید سه تیکه ها شامل چی هست و آیا اگه از طرح دو نفره ها بخواهیم یک نفره سفارش بدهیم می شود یا نه
پاسخ:
با سلام .سه تیکه دو نفره شامل یک لحاف و دو تا رو بالشی میشه...بله از هر کدوم از طرح های دو نفره موجود بخوایید تک نفره هم هستش
سلام سری R320 سه تکهشم هست؟ چه قیمتی؟
سری R 614 مدل V7 چند تکه ست؟ قیمتش؟ سه تکه شم دارین؟
تو همه ی سریاتون فقط ملحفه هم دارین؟
کاراتون تخفیف پستی هم دارن؟( رایگان به سراسر ایران)؟؟
باتشکر
پاسخ:
سلام خانم محترم
ببینید شما از هر کدوم از مدل های موجود تو این پست که بخواین از 3 تا 8 تیکه اکثرشون دارن...قیمتا هم بالای همون پست هستش..فقط قیمت 3 تیکه نذاشتیم که 3 تیکه اش براتون در میادش 245،000 تومان ...از r 614  هم نمیدونم دقیقا کدوم یک از کدهای رنگش موجوده بایستی موجودی چک کنم...ببینید ست ملحفه هم داریم تو کارای جدیدمون که هنوز نرسیده دستمون..برسه عکس میذاریم دقیقا هم معلوم نیستش که شبیه این کارا باشند..ست ملحفه دو نفره کامل چهار تیکه اش 195،000 تومن میشه..که زیاد تفاوت قیمتی با ست لحاف روتختی 3 تیکه نداره به نظر من مقرون به صرفه اینه که همون ست 3 تیکه رو بردارید..از 614 ست ملحفه اش هم هستش
تخفیف پستی هم داریم
۱۳ آذر ۹۲ ، ۲۰:۴۹ مرتضی فاضلی
سلام بازدید کنندگان محترم..موجودی فعلی لحاف روتختی های مارک تاچ ترکیه در این پست قرار داده شده است..به زودی طرح های جدید وارد ایران شده و در معرض دید شما مشتری گرامی قرار خواهد گرفت پس به ما سر بزنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی