Mavii Home Collection

بزرگترین فروشگاه آنلاین روتختی ترک،انواع پتوهای خارجی،لوازم کودک،و ...روتختی سه بعدی،تاچ ترکیه

Mavii Home Collection

بزرگترین فروشگاه آنلاین روتختی ترک،انواع پتوهای خارجی،لوازم کودک،و ...روتختی سه بعدی،تاچ ترکیه

Mavii Home Collection
شما درحال بازدید از وبلاگ ما میباشد جهت مشاهده اخرین محصولات وقیمت ها به سایت فروشگاه انلاین ما مراجعه فرمایید.سایتی دارای نماد اعتماد از وزارت صنعت و معدن و تجارت به نشانی
www.khanomane.com
پیام های کوتاه

جهت مشاهده جزئیات و قیمت چرخ گوشت کنوود مدل mg700 و خرید با قیمت ویژه بر روی تصویر زیر کلیک کنید

چرخ گوشت کنوود مدل ام جی 700 محصول شرکت کنوود باگنجایش 3 کیلوگرم می باشد.چرخ گوشت کنوود Kenwood مدل MG700 با توان 2000 وات عملکردی بهینه در تهیه گوشت چرخ شده ارائه می دهد. طراحی خاص و منحصر بفرد این چرخ گوشت بر زیبایی آشپزخانه شمامی افزاید.ام جی 700 یک چرخ گوشت قدرتمند، زیبا، ساده و درعین‌حال کاربردی، به همراه قابلیت‌های فراوان می باشد.این محصول به همراه سیستم چرخش معکوس و قابلیت سوسیس ساز تولیدشده است. از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به بدنه‌ی نقره‌ای محکم با آلیاژ آلومینیومی، موتور کم‌صدا هنگام عملیات، سیستم باز نشدن (Reset) حرارتی و محفظه جمع شدن سیم‌ اشاره کرد.چرخ گوشت کنوود مجهز به سه شبکه از جنس استیل ضد زنگ می باشد. این شبکه ها شامل شبکه با سوراخ های کوچک، متوسط و بزرگ می باشند. شبکه با سوراخ های کوچک جهت چرخ کردن بسیار نرم گوشت مناسب است. از شبکه با سوراخ های درشت می توان جهت چرخ کردن گوشت به صورت درشت استفاده نمود. تیغه فلزی چرخ گوشت بسیار مقاوم می باشد. این دستگاه مجهز به سینی فلزی محکم می باشد که می توان از آن جهت قرار دادن قطعات گوشت در هنگام چرخ کردن گوشت استفاده نمود. این سینی قابل جدا شدن از دهانه می باشد و می توان آن را به راحتی شستشو نمود. 
چرخ گوشت کنوود هم چنین مجهز به قطعات جانبی سوسیس ساز و کبه ساز می باشد که با استفاده از آن ها می توان سوسیس و کبه سالم و خانگی تهیه کرد. سوسیس ساز بدون شبکه و تیغه مورد استفاده قرار گرفته، روی مجموعه چرخ کن سوار شده و امکان تهیه آسان سوسیس را فراهم می کند. هم چنین کبه ساز نیز بدون شبکه و تیغه مورد استفاده قرار می گیرد و روی بدنه مجموعه چرخ کن سوار می شود. پایه های ضد لرزش دستگاه مانع از سر خوردن و لغزش دستگاه می شوند. شرکت ژاپنی کنوود در زمینه‌های مختلفی از جمله ساخت سیستم‌های صوتی حرفه‌ای مثل پخش‌کننده و ساب‌وفر، لوازم‌خانگی و غیره فعالیت‌های گسترده‌ای دارد. همچنین کیفیت بالای ساخت محصولات این شرکت، در سراسر جهان تضمین‌شده است.

این دستگاه مجهز به دو سرعت مختلف می باشد که می توان متناسب با عملکرد چرخ گوشت سرعت مناسب را انتخاب نمود. با استفاده از دکمه انتخاب گر واقع بر روی بدنه می توان سرعت مورد نظر را به سهولت انتخاب نمود. این چرخ گوشت مجهز به دکمه معکوس می باشد. در صورت مسدود شدن چرخ گوشت می توان به مدت چند ثانیه دکمه معکوس را فشار داد تا گرفتگی باز شود. 

ویزگی های کلیدی و مزایا :

سه صفحه xxl مخصوص چزخ کردن گوشت از جنس استیل ضد زنگ در سه اندازه ریز،متوسط،درشت

قطعه مخصوص درست کردن کباب

قطعه مخصوص درست کردن سوسیس

عملکرد بی صدا 

بدنه محکم ساخته شده از الیاژ الومینیوم

عملکرد معکوس 

عملکرد تنظیم مجدد دما 

اهرم مخصوص فشار دادن مواد غذایی یکپارپچه از جنس فلز

سینی دومنظوره برای نگهداری گوشت و مواد زائد

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی